Jak reklamovat

Jak reklamovat

Reklamace v Elektro-Ivicic.cz - stručný návod

Odeslání reklamace
Pokud budete Vaše zboží zasílat poštou či přepravní společností, musí být na balíku zřetelně vyznačeno REKLAMACE. Balík musí obsahovat doklad o nákupu zboží a průvodní dopis s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji.

Průběh reklamace
O průběhu reklamace budete informováni emaily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána, či že si ji máte možnost vyzvednout.

Kontakty
Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.

Doručovací adresa
Elektro-Ivičič
REKLAMACE
K vápence 1840/2B
692 01  Mikulov

info(@)elektromikulov.cz
+ 420 519 511 398


Co dělat když?

Dodávka zboží nesouhlasí s nákupním dokladem (obdrželi jste jiné zboží, v dodávce něco chybí)
Kontaktujte nás prosím emailem na info@elektromikulov.cz, kde uveďte číslo nákupního dokladu, své jméno, přímý kontakt na Vás a popis problému s dodaným zbožím. V pracovní dny Vás budeme kontaktovat nejpozději následující pracovní den.

Dodávka je mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky s firemním logem
Elektro-Ivičič, příp. poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky.

Vážený zákazníku, zboží, které jste si objednali, bylo před zabalením a vlastní expedicí pečlivě zkontrolováno a dopravci následně předáno
v nepoškozeném stavu.

ČESKÁ POŠTA:
Pokud zboží po rozbalení vykazuje známky poškození, je třeba NEJPOZDĚJI DRUHÝ PRACOVNÍ DEN se dostavit na poštu s celou zásilkou a uplatnit reklamaci poškození. Pošta s Vámi sepíše zápis o rozsahu poškození a tiskopis „prohlášení o uplatnění nároku na náhradu škody.“
V tomto  tiskopise Vy uvedete, že postupujete svůj nárok na náhradu i se zásilkou odesílateli a tiskopis podepíšete.
Pošta následně zašle zásilku na vlastní náklady na dodací poštu odesílatele, kde nás vyzvou k uplatnění nároku na náhradu škody.
Tento postup je v souladu se zákonem č. 29/2000 Sb., o poštovních službách a souladu s poštovními podmínkami České pošty,s.p.

K reklamaci je nutné předložit poškozené zboží a VEŠKERÝ OBALOVÝ MATERIÁL.
Nemusíte sepisovat dlouhé reklamační formuláře, balit zboží ani platit poštovné.

PPL a PPL Sprint:
Případně poškozené zboží, zjištěné po rozbalení zásilky, je nutné nám nahlásit nejpozději do tří pracovních dnů od převzetí zásilky !!! Při nedodržení této lhůty nemůžeme, bohužel, reklamaci poškození uznat.
Společnost Elektro-Ivičič,  nehradí škody způsobené dopravcem, u kterých nebyl dodržen výše uvedený postup reklamace u České pošty.

Zboží jste si vyzvedli osobně a přesto jste doma zjistili, že je mechanicky poškozené
Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to bohužel může stát. Abychom Však mohli takovouto reklamaci řešit, je bezpodmínečně nutné písemně oznámit tuto skutečnost emailem na info@elektromikulov.cz a to tentýž pracovní den. Na pozdější reklamace bohužel nemůže být brán zřetel. Zboží nesmí být použité – po použití (instalaci OS, montáži, sestavení dílu dohromady atd.) nelze vyloučit, že reklamace bude z pochopitelných důvodu zamítnuta. K reklamaci zboží  je nutné dodat veškerý obalový materiál včetně výplní.


Upozornění

Zákazník je povinen předložit reklamované zboží vyčištěné, zbavené všech nečistot a hygienicky nezávadné. Společnost Elektro-Ivičič je oprávněna odmítnout převzít k reklamačnímu řízení zboží, které nebude splňovat výše uvedené zásady obecné hygieny (Vyhláška 91/1984 Sb., o opatřeních proti přenosným nemocem). O průběhu reklamace budete informováni emailem, který Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána či že si ji máte možnost vyzvednout v naší pracovní době na naší prodejně Elektro-Ivičič K vápence 1840/2B, Mikulov na Moravě.


Doporučujeme

Zboží, jež má v seznamu autorizovaných servisů uvedeno přímé servisní zastoupení pro ČR, doporučujeme reklamovat přímo tam. Celý proces probíhá výrazně rychleji, neboť nejednáte přes prostředníka, ale přímo. Vzhledem k tomu, že každý z těchto výrobců vybírá svůj autorizovaný servis velmi pečlivě, jsou jejich služby na dobré úrovni a poskytnou Vám veškerý komfort, který výrobce nabízí (velmi často oprava u zákazníka nebo výměna ihned, apod.) Více informací naleznete zde.

Spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. Příslušným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je v oblasti služeb poskytovaných dodavatelem Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/)

Pro nahlášení reklamace můžete využít uvedený formulář

JménoTelefonZpráva
OdeslatOdesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

 

Na vašem soukromí nám záleží
Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení